نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

دختران من

angry birds

1391/10/19 6:07
نویسنده : سودا
234 بازدید
اشتراک گذاری

اخه من چی بگم.............

یعنی چی میتونم بگم.

کسی که حتی یه جمله فارسی هم نمیتونه بگه چه اسراریه که انگلیسی حرف بزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اره زده به سرم.

شنیدید تا حالا یه نوزاد به مامانش فلش کارت زبان نشون بده و به وضوح کامل بپرسه

                                                  what is this

اگه نشنیده بودید حالا بشنوید.

به محض ورود به  شروع میکنه به گفتن کلمه (اگی گه)که معادل فارسیش یا همون لاتینش میشه( انگری بیرد)

حالا شما بگید

                                   ایا من قاطی کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختران من می باشد