نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

دختران من

کلمات جدید عسلم

1391/11/9 2:19
نویسنده : سودا
307 بازدید
اشتراک گذاری

شلطام:سلطانم

بویه:بو میده

شکشت:شکست

پاشو

هوشن کن:روشن کن

قصکه:قصه

ضمنا دندونای نیش نازگلم داره درمیاد و در این مرحله از زندگیش فوق العاده بد اخلاق و زورگو شده

و همش داد میزنه وبهونه میگیره

امروز من و نیکا بیرون بودیم اول نشسته بود کف ماشین ونمیتونست بلند شه و همش به من میگفت مامان پاشو .بالاخره دستشرو گرفتم و بعد از عملیات نجات وقتی چشمش به چهار تا مغازه افتاد شروع کرد به گفتن مامان..... بستنی؟و هر دفعه  من میگفتم نیکا جون بستنی میخوای ؟میگفت نه.یعنی اره

من که خریدم بچم نمیدونست از خوشحالی چی کار کنه و چطوری  تشکر کنه .

همش میگفت بستنی؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختران من می باشد