نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

دختران من

طلای مامان راه میره

1391/4/2 20:32
نویسنده : سودا
198 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سودا فدای قدمهاش

بچم داره راه راه می افته.موقع راه رفتن برای اینکه تعادل داشته باش دستاش رو بالا میگیره شونه هاش رو هم میده عقب.

شیرین مادرشه.دلم میخواد زندگیم رو فدای خنده هاش کنم.از عشق مادر اینو بگم که دهنش رو تا جایی که راه داره باز میکنه و با دست میزنه روی دهنش تا صداش قطع و وصل بشه.

وقتی میبینمش تمام غصه های عالم از دلم پاک میشه.

این دو تا بچه و همسر نازنینم رو خدا برای اینهمه زجری که تو زندگی کشیدم به من هدیه کرده.

اینجا من و رکسانا و نیکا و حمیده رفته بودیم جشن غذا تو مهد رکسانا.

 

ممنونم kdkd lhlk j, [ak ybhd v;shkh ohgi [,ka hdk u;s v, 'vtji

 

نوش جونت ناز پری مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختران من می باشد