نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

دختران من

نی نی بد اخلاق

1391/3/18 7:54
نویسنده : سودا
223 بازدید
اشتراک گذاری

وای که چه کارای بدی یاد گرفته ....

سر سفره می خوام بهش مرتب غذا بدم تمام بدنش رو به معنی اعتراض حرکت میده بعد هم یه جیغ بنفش می کشه یعنی خودم میخورم.میرم دنبالش  از دستم فرار میکنه مگه من چی کارش دارم.شیطونه میگه برم سراغش و یه لقمه چپش بکنم.داد میزنه "قلب"البته از پدرش یاد گرفته.نیکا نانازه.وای داشت یادم میرفت :رکسانا میخاست بوسش کنه لب دخترکم رو گاز گرفته.

تو سبزوار که بودیم دو بار نینیم بد جور زمین خورد.یه بار از کمد دیواری خونه ساناز افتاد پایین یه بار هم با سر رفت تو در .اخه این بچه چقدر سر به هواست.مامانش قربونش بشه.

نیکا دوستت دارم مادر.دردت به عمر مامانت بخوره................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختران من می باشد