نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

دختران من

یام یام

1391/4/26 17:13
نویسنده : سودا
228 بازدید
اشتراک گذاری

 

نیکای نازنینم اولین کلمات رو داره به زبون میاره.داشتم اشپزی میکردم پیشم اومد و دیدم داره سر تکون میده و با خودش میگه  یام یام به به.البته نه به این سرعت و کیفیت به هر حال اولین کلماتی رو که بدون اسرار من میگه اینها هستند

خیلی خوشحالم و منتظر روزی که مثل رکسانا بگه مامان جونم من شمارو ٥ تا دوست دارم شما منو چند تا میخوای.

وقتی پدرش از راه میرسه نمیدونه چطوری احساساتش رو بروز بده جیغ میزنه توام با خنده های بلند.و وقتی مهدی بغلش میکنه از روی محبت گازش میگیره.

ایام جوانی ما به شیر ینی میگذره چون میدونیم از چه چیزهایی زیادی باید لذت برد.چون دیگه هیچ وقت تکرار نخواهندشد.خوشحالم به خاطر داشتن همراه به این مهربونی تو زندگی که برای من و حاصل زندگی مشترکمون از جونش مایه میزاره.خدا سایه همسر نازنینم رو  رو از سر ما کم نکنه .نه به خاطر نیازمون بلکه به خاطر وجود گرمش.

الهی هزار مرتبه شکرت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختران من می باشد